donderdag 24 november 2022

Loy Krathong

Een zee vol Krayhongs
Na twee jaar Corona stop was het dit jaar weer voor de eerste keer dat het Loy Krathong feest gehouden werd en uiteraard gingen wij daar naar toe. Er was een tekort aan mensen om te helpen dus bracht ik mijn vriendin al in de middag naar het Rhône party centrum en kwam ik zelf pas in de avond om  mee te feesten.

Het feest bleek stukken drukker te zijn dan de laatste keer dat we er waren maar de twee jaar zonder feest periode zal daar vast wel mee te maken hebben. Verder was het gezellig zoals altijd met eten, drinken, muziek en de miss verkiezing die dit jaar een mister verkiezing was ook hier doet exclusiviteit zijn opmars. De dochter van mijn vriendin was ook aanwezig en we zagen elkaar voor het eerst in erg lange tijd. Het was vriendelijk hallo zeggen en een handje geven maar ze was weg van mijn Yankees baseball jack en dat was een leuke opsteker. Hopelijk is dit het begin van een goede vriendschap en ga ik haar wat vaker zien in de komende jaren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten