maandag 1 februari 2021

Schoonmaak

Toen was het nog netjes
Ik nam de lift naar boven en liep naar mijn kamer maar na het openen van de deur had ik een minder aangename verrassing, de kamer was niet schoongemaakt. Ik nam het corona protocol nog even door maar dat zei duidelijk als je niet wilde dat je kamer schoongemaakt werd moest je het bordje niet schoonmaken op de deur zetten en dat had ik duidelijk niet gedaan.

Dus was het omkleden naar makkelijke kleren en terug naar de receptie om te informeren wat er aan de hand was. Uiteraard verontschuldigde de receptioniste zich en vroeg of er alsnog wat moest gebeuren. Aangezien ik in mijn eentje was, was er nog een complete set handdoeken en was er nog een onbeslapen helft van het bed dus gaf ik aan dat alleen extra koffie voldoende was voor mij. Prompt kreeg ik een bekertje met extra cups mee en ging ik terug naar mijn kamer voor mijn tweede avond in Nes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten