zondag 31 januari 2021

Cursus, eerste dag

Het standbeeld voor de ingang
Mijn bestemming was een dorp verder en dat betekende een rit van ruim zes kilometer, ik heb wel eens verder gereisd om een klant te bezoeken. Ik werd hartelijk welkom geheten op het gemeentehuis en betrad de zaal, met mondkapje op, die netjes in gereedheid was gebracht voor de opleiding met voldoende ruimte tussen de diverse zitplekken.

k opende met een stukje muziek en wel Celia Cruz met dos dias en la vida, twee dagen in het leven wat mij betreft een toepasselijk stukje muziek. Het werd een drukke dag met in eerste instantie vier personen, waar er later nog twee bijkwamen voor een deel van de opleiding. We hadden alleen een lunch break die prima verzorgd was door mijn gastheren en vrouwen, lekkere broodjes vergezeld van een sapje. Daarna was het weer verder buffelen tot ongeveer half vijf, toen besloten we dat het genoeg was geweest. Het gemeentehuis was inmiddels dicht dus ik moest via de achterdeur en wat kruip en sluipwerk terug naar mijn auto om mijn hotel weer op te kunnen zoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten