vrijdag 12 februari 2021

Glibberen en glijden

Graag
Ik heb nog helemaal niets geschreven over ons sneeuwlandschap dat er nu al bijna een hele week is en dat komt omdat ik bijna exclusief binnen gebleven ben. De koelkast was goed gevuld en er was dus geen enkele noodzaak om de deur uit te gaan totdat er een pakketje van DHL niet afgeleverd werd.

Nu vind ik DHL stukken minder als bezorger qua service en ook dit pakketje was geen uitzondering. Geen bericht in de bus op een servicepunt gedropt en veel succes. We kwamen er achter dat het pakketje op nog geen 200 meter afstand te vinden was en gingen woensdag dan ook de deur uit om het pakket te halen. Het was inderdaad glad en koud buiten en met veel geglibber arriveerden wij dan ook bij wat een woonhuis bleek te zijn en om ons pakket op te halen en glivbberden vrolijk weer terug naar huis. Het was overigens best wel de moeite waar geweest want het pakket waren de kopjes van mijn Valentijns cadeau waar ik al eerder over schreef en die waren het zeker waard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten