donderdag 4 februari 2021

Laatste ochtend

Fijne badkamer
De tweede ochtend week weinig af van de eerste. De wekker ging wederom om zeven uur en om half acht werd er wederom op de deur geklopt om mij van een veel te uitgebreid ontbijt te voorzien, deze keer wel met wat aanpassingen. Ik had ei, worstjes en spek vervangen door champignons en tomaat (toch iets gezonder) en men had mijn tips van de vorige dag ter harte genomen want ik beschikte over een lepel voor de yoghurt en voldoende extra koffie om goed wakker te worden.

Daarna was het de bafkamer gebruiken (prima douche overigens) en inpakken want dit was mijn laatste dag op het eiland. Ik had een cursus sprinkhaan van mijn vriendin gekregen dus alle bewaarbare onderdelen van het ontbijt werden in de tas gestopt waarna ik de kamer afsloot en naar de receptie vertolk om mijn check out te regelen. Conclusie, Westcord is een prima hotel maar de vier sterren die zij krijgen vindt ik het net niet, maar je kan zeker stukken slechter doen voor een bezoekje aan Ameland.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten