vrijdag 5 februari 2021

Cursus, tweede dag

Daar waren de paardjes weer
Dag nummer twee leek heel erg op dag nummer een, de nu bekende rit naar Ballum, het parkeren voor het gemeentehuis, naar binnen gaan en de naar de cursus zaal lopen waar mijn cursisten al klaar zaten.

Ik sloot mijn computer aan en begon de dag met een makkelijke muziekkeuze, yesterday van the beatles. We begonnen inderdaad met een terugblik naar gisteren voordat we aan dag twee begonnen. Daarna was het weer full speed ahead, om twaalf uur even onderbroken door de lunch waarna we verder snel gingen want ik zou om twee uur al vertrekken hadden we afgesproken omdat destijds nog niet bekend was hoe de avondklok zou gaan werken. Ik nam om twee uur dan ook hartelijk afscheid van mijn groepje dat ik over een maand nog een halve dag online zie om alles af te ronden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten