zaterdag 20 februari 2021

Seniorendagen

Zo erg is het nog niet
Mijn werkgever kent een erg gulle regeling voor oude lullen dagen )of seniorendagen zoals dat officieel heet. In het jaar dat je 45 wordt krijg je er twee en tien jaar later komen er daar weer twee bij. 

Vanaf het jaar dat je 60 wordt begint het feest echter pas goed. De extra dagen die je had vervallen en in de plaats daarvan komen er uren welke er elk jaar meer worden. En aangezien ik dit kaar 60 wordt gaat de regeling voor mij ook in en dat betekent dat ik dit jaar negen extra vakantiedagen erbij heb en dat worden er elk jaar alleen maar meer. Nu nog zien dat ik ze opgenomen krijg in deze tijden want het is én druk op het werk én een vakantie zit er nog steeds niet in vanwege het Corona virus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten