zondag 21 februari 2021

Facebook challange

Niet meer zo actief
Mijn Facebook gebruik mindert met het jaar en ook aan al die belachelijke challanges op welk medium dan ook heb ik ook nooit deelgenomen maar deze keer werd ik wel getriggerd door een uitdaging. Een vriendin die ik samen met haar man al meer dan een jaar niet heb gezien plaatste een vakantiefoto met de uitdaging om dat tien dagen lang ook te doen zonder enige uitleg erbij behalve de challange.

Aangezien (verre) vakanties toch wel onze grote liefde is en we afgelopen jaar niet verder gekomen zijn dan een weekend Texel besloot ik mee te doen. Foto een werd ons bezoek aan Budapest van enkele jaren geleden en ik heb meer dan voldoende keuze voor dag twee tot en met negen. Of ik het vol ga houden, ik weet het niet maar dat kun de komende dagen je zien als je mij op Facebook volgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten