dinsdag 2 februari 2021

Mr. Sandman op herhaling

Dus niet
Voor mijn tweede diner had ik Frankie's uitgekozen maar die bleek alleen in het weekend open te zijn, net zoals ongeveer elk ander restaurant dat ik bekeek. Dus dat werd wederom een diner van Mr. Sandman en na het doornemen van het menu koos ik deze avond voor de drie bereidingen van uit met flank steak en aardappelpuree vergezeld van een stevige rode wijn.

Net zoals een dag eerder werd er om zeven uur netjes op de kamerdeur geklopt en kreeg ik wederom het taske, bestek en een glas wijn om mijn avondmaal mee te doen. Wederom niet slecht alhoewel ik de maaltijd van gisteren iets hoger waardeerde en na schoonmaken van bord en bestek en het plaatsen van het afval op het balkon was het tijd voor de tweede wilde avond op mijn hotelkamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten