donderdag 1 oktober 2020

Mondhygiënist

 Een van de extra nadelen voor mij van het Corona virus is dat ik niet meer op dezelfde dag naar de tandarts en mondhygiënist mag, er moeten aparte afspraken op verschillende dagen gemaakt worden.

Mondhygiënist
 Dat betekent dat ik me nu niet een keer maar twee keer mag verheugen op het leukste uitje van het halfjaar.

Na enkele weken geleden met een clean bill of teeth de tandarts had verlaten mocht ik me nu melden bij de mondhygiënist om de boel weer eens flink te reinigen. Dit heeft een nadeel en een voordeel, nadeel is dat het een stuk langer duurt en ik er behoorlijk last mee/van heb, voordeel is dat er geen kans op een vervolgbezoek met boren bij kan komen. Na ruim een half uur stond ik weer buiten en kan mij verheugen op het feit dat ik er weer een half jaar vanaf ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten