vrijdag 2 oktober 2020

Interactive TV storing

 Toen ik mijn tv aanzette verscheen daar het bericht dat mijn interactieve tv bijgewerkt werd en dat hij op 20 procent van de verwerking was aangekomen. Toen dat een kwartier later niet veranderd was 

Ik heb de linker
vermoedde ik een probleem en net zoals altijd was de oplossing de eenvoud zelve. Ik zocht de uitknop van mijn settop box, draaide die om en wachtte dertig seconden totdat alle stroom uit het apparaat was verdwenen.

vervolgens zette ik het apparaat weer aan en ik kreeg de mededeling dat de nieuwste versie geïnstalleerd zou worden. Wederom kwam hij op 20 procent maar uu liep hij wel door en een kwartiertje later was alles weer bijgewerkt. Het maakt niet uit hoe oud of modern het apparaat ook is, de oplossing stroom eraf, dertig seconden wachten, stroom erop werkte twintig jaar geleden al en vandaag nog steeds.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten