maandag 5 oktober 2020

Beurt

 Ik kreeg een mail van de lease maatschappij dat mijn auto bijna aan een beurt 

De dealer
toe was en dat ik een afspraak met de dealer moest maken. Normaliter doe ik dat altijd in Almere, zet mijn auto bij de dealer neer en laat een collega mij oppikken om naar kantoor te gaan om te werken en haal dan de auto aan het einde van de dag weer op.

Nu leven wij echter in Corona tijden en is ons kantoor dicht dus dat wordt aanpassen. De dealer in Amsterdam kon ik snel vinden en ook hun website maar de mogelijkheid om een afspraak te maken was dan weer niet aanwezig. Dan morgen maar even bellen om te kijken of ik een afspraak kan maken en hoe lang dat gaat duren want even op en neer naar huis gaat lastig worden gezien hun locatie. Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten