vrijdag 9 oktober 2020

De kruidfabriek

De naamgever
 Ik was voor mijn werk de hele dag bezig geweest om met zijn vieren het product beleid voor het komende jaar op poten te zetten en dat was best wel vermeiend geweest. We waren behoorlijk tevreden over wat we afgesproken hadden en de komende twee weken wordt de invulling op papier gezet  maar we zouden het ook afsluiten met een etentje. Gezien onze woonplaatsen was de keuze op Muiden gevallen en wel op de kruidfabriek. Een naam met twee betekenissen want het restaurant is zowel gevestigd in een voormalige kruitfabriek en men doet heel veel met kruiden uit de eigen kruidentuin.

Voorzien van bruisend water en vier verschillende wijnen (een wit, twee soorten rood en een bruisend) besloten we voor het shared dining concept te gaan onder de naam de hele toko. Indonesische gerechten met een Europese twist. Het bleek voor het eerst op de kaart te staan en wij waren de eersten die het bestelden dus er werd geïnformeerd wat we vonden van smaken, combinaties en hoeveelheden en daarnast werden er ook wat foto's gemaakt voor de website. We konden alleen maar beamen dat alles prima smaakte en de portie was ook prima want iedereen had ruimte voor een nagerecht waarbij ik deze keer de enige afwijking was want het werd drie maal spekkoek met ijs en koffie en een maal een kaasplankje. Prima ten, prima eten, prima bediening. Waarschijnlijk gaan mijn vriendin en ik hier ook een keertje eten wat er was helemaal niets mis mee.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten