zondag 4 oktober 2020

Chips

 Wij eten bijna nooit meer chips i.v.m. de hoeveelheid calorieën die er in een zak chips zittem. En die hele enkele keer dat we wel chips eten zijn het gewone zoute ribbelchips 

Ribbel vorm
want dat zijn de enige chips die mijn vriendin lekker vindt. Geen gekke smaakjes voor haar maar gewoon normale chips. Zij was echter niet thuis en er was al tijden lang reclame voor de nieuwe lays extra strong dus ik besloot om een poging te wagen, mede gesterkt door het feit dat ze in de bonus waren en de zakken niet zo verschrikkelijk groot waren.

Mijn keuze viel op de chilli en lime en variant en zo zat ik die avond met een bakje chips en een biertje voor de tv om te proberen. De conclusie was niet onaardig, zeker niet verslavend want de zak werd niet leeggegeten, maar ook niet dusdanig overweldigend dat ik meteen de andere twee smaken moest proeven. Mocht je eens wat anders willen proeven dan kun je een van de drie smaken nemen maar ik sluit me weer gewoon aan bij de smaak van mijn vriendin, normale ribbelchips.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten