dinsdag 6 oktober 2020

Geen Ameland

Helaas
 Zoals ik al vol vreugde verteld had mocht ik voor mijn werk een paar dagen naar Ameland en had daar uiteraard een mini vakantie met mijn vriendin aan vastgeknoopt. Maar met de nieuwe Covid situatie nam ik contact op met de klant om te vragen of de afspraak nog steeds doorging en het antwoord was, alhoewel verwacht, niet het gewenste.

Er waren op het eiland inmiddels tien Covid gevallen en als je dan denkt, dat valt best wel mee, moet je beseffen dat het eiland slechts 3600 inwoners telt en dat getal dus betekent dat 3% van de bevolking besmet is. Van uitstel komt geen afstel maar ik ben bang dat de afspraak naar de winter verplaatst wordt en dan is het uiteraard minder lekker op het eiland dan de lente (1e poging) of de herfst (2e poging).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten