vrijdag 10 juli 2020

Verkeer

Zucht
Zo gezegd maar niet zo gedaan want toen ik de auto pakte voor het korte stukje naar de supermarkt kwam ik in een file terecht en eentje die best wel lang duurde. Men bleek de stoplichten op het kruispunt te vervangen en daar werd een monteur en tien verkeersregelaars voor ingezet met slechts een enkele rijbaan voor het vervoer en dat ging echt niet vlot.

Tenslotte stond ik dan als derde auto en de regelaar gaf het signaal rijden. Dat deed auto 1 ook netjes maar bij auto 2 was de motor afgeslagen en niet meer aan de praat te krijgen waardoor de inzittenden hem aan de kant moest duwen.  Daar ging mijn beurt dus maar eindelijk mocht ik verder en kon de boodschappen halen en terug naar huis gaan.Daar eindelijk aangekomen was de kast uiteraard al weer in elkaar gezet en dook ik de keuken in om voor de hardwerkende klusser een eenvoudige doch voedzame maaltijd in elkaar te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten