maandag 13 juli 2020

NAS

Diverse modellen
Deze keer was het mijn beurt om te helpen want na de succesvolle oplevering van onze nieuwe klerenkast kon ik wat terugdoen in de vorm van het installeren van een Nas. Ik arriveerde in de middag en ging aan de slag terwijl mijn vriend de keuken indook om voor een shoarma schotel met frietjes, salade en een Mexicaans biertje te gaan zorgen. De boel stond al vrij vlot klaar en na wat ruzie met het terugvinden van het ooit ingestelde wachtwoord had ik de boel al vlot aan de praat alleen er was flink wat vertraging bij het afspelen.

Het was echter eerst tijd voor de prima maaltijd en daarna ging ik de boel tunen zodat de haperingen verdwenen en toen dat liep was het al redelijk laat geworden en ik moest nog een eindje rijden naar huis. We spraken dan ook af dat ik nog een keer zou terugkomen om de boel 100% in te gaan regelen maar voor nu loopt alles en kan hij gewoon films en series via zijn NAS naar zijn tv streamen en daar was het in eerste instantie ook om te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten