zaterdag 18 juli 2020

Opleiding

Goede sessies
Ik was de afgelopen weken al vaak met deze klant in contact geweest om ze met wat dingen te helpen en dat vond deze week zijn afsluiting. Ik zou zowel op de maandag als de dinsdag een bezoek aan ze brengen, maandag om uitleg te geven en dinsdag om ze te begeleiden met de nieuwe werkwijze.

Maandag was een luxe bezoek want een collega pikte me thuis op en samen reden we naar de klant waar we een goede sessie hadden en ik na afloop weer netjes thuis gebracht werd. Dinsdag was minder luxe want toen moest ik zelf reizen maar het resultaat was prima want de medewerkers gaven aan prima met de aangepaste werkwijze overweg te kunnen. Ik vertrok dan ook in de middag met een goed gevoel maar liet wel mijn gegevens achter indien ze nog vragen hebben als ze er alleen mee gaan werken zonder begeleiding. Vrolijk fluitend stapte ik dan ook in de auto terug naar huis en mij opmakend voor de volgende klus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten