maandag 20 juli 2020

A point

Deze groep dus
Na navraag bleek dat we tussen een aantal groepen konden kiezen en een daarvan was a-point. Nu had ik jaren terug tot volle tevredenheid een Skoda Octavia gereden dus dat was het eerste waar ik in geïnteresseerd was.

Zo gingen we dus langs bij de vestiging in Amsterdam waar ik kennis maakte met het nieuwste model (net op de markt). Deze was momenteel alleen leverbaar als handgeschakelde bak, de automaat was niet op de markt. Daarom maakte ik ook even kennis met de Scala, een iets compactere versie die wel als automaat leverbaar was. Ik moet zeggen dat ik de Octavia erg fijn vond met alle nieuwe snufjes erop en eraan maar ook de Scout maakte geen slechte indruk. De enige die afviel was het huidige model van de Octavia want die haalde het niet bij de nieuwigheden van de Scout en de nieuwe Octavia. Wat het ook moge worden, een ding is zeker, de kleur wordt zwart!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten