woensdag 8 juli 2020

Inruimen

Of je kast
Ondanks het feit dat de deuren nog omgedraaid moesten worden besloten we de kast toch maar te gaan inrichten. De eerste keuze was welke kant voor wie was want de beide kasthelften beschikten over een andere indeling. Mijn vriendin koos na enig twijfelen voor de helft met extra planken en kleinere roede dus dat was stap 1.

Het mooie van je kledingkast opnieuw inruimen is dat al je kledingstukken weer eens door je handen gaan en dat kan tot twee leuke reacties leiden. Een daarvan is "Hoezo heb ik dat nog, nu weggooien", wat goed is om de nieuwe kast niet al te vol te laten worden. De tweede is "Ik wist niet meer dat ik dat nog had, de hoogste tijd om het weer aan te trekken", iets dat je garderobe weer uitbreid met kledingstukken. Uiteraard was ik binnen een dag (bijna) klaar met herinrichten en gaat mijn vriendin er iets langer over doen maar een ding is nu al duidelijk. We hebben en veel meer ruimte en we zijn allebei heel blij met de nieuwe kast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten