dinsdag 14 april 2020

Muziekherinneringen 8 : Bobby

Bobby en zijn dames
Iedereen die mij kent weet dat ik absoluut niet kan zingen maar deze herinnering gaat over het moment dat ik absoluut niet de allerslechtste zanger in het huis was.

In mijn destijds stamcafé, Groningen, kwam Bobby Farell ook regelmatig een glaasje drinken en we leerden elkaar redelijk goed kennen als café broeders. Op een avond gingen wij na het sluiten van Groningen met groepje naar Casablanca waar het die avond karaoke was en waar Bobby door de dj van dienst uiteraard herkend werd. De zette dan ook prompt The rivers of Babylon op waarna ons groepje, met Bobby, vrolijk mee ging blèren. Uiteraard wist iedereen toen allang dat hij niet zelf de Boney M nummers had gezongen omdat hij niet kon zingen maar toen kwam ik er wel voor de allereerste keer achter dat er mensen waren die nog slechter konden zingen dan ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten