donderdag 16 april 2020

Brownie

Lekker
Tijdens het werk vroeg een van mijn collega's wat ik van het cadeautje van de baas vond en als antwoord op mijn vragende blik toonde hij een pakketje met een sticker van het werk erop.

Ik trok dus mij schoenen aan en ging naar de brievenbus waar ik inderdaad een pakketje aantrof van the brownie bakery. Er b leek een verdomd lekker brownie in te zitten met een boodschap van de directie waarin stond dat men erg trots was op iedereen nu wel al vijf weken (langer dan ik dacht dus) in deze situatie aan de slag waren en om drie uur even te genieten van dit lekkere hapje met het nummer Better Together van Jack Johnsin op de achtergrond. Zoals in het bericht stond, een klein gebaar maar wel een dat op prijs gesteld wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten