woensdag 29 april 2020

Apotheek

Er is zelfs een app
Mijn vriendin had wat spulletjes van de apotheek nodig dus keek ik eerst even op de website hoe alles werkte in deze Corona tijden. De site gaf aan dat men liever geen bezoek had dus belde ik even en kreeg uitleg hoe alles nu werkte.

Als ik een foto maakte van het recept en dat opstuurde kreeg ik een bevestiging dat de mail was ontvangen en een tweede bericht als ik de bestelling kon ophalen. Prima werkwijze wat mij betrof en dus fotografeerde ik het recept en stuurde het naar de apotheek wachtend op de bevestiging van ontvangst. Die bleek echter niet te komen en na een uurtje belde ik maar eens en kreeg te horen dat de mail was ontvangen. Minpuntje maar goed we waren in ieder geval een stap verder. Het bleef echter stil dus tegen vier uur belde ik wederom en de bestelling bleek klaar te zijn maar berichten ho maar. Langsrijden en ophalen ging prima maar de communicatie kan duidelijk flink verbeterd worden. Het belangrijkste is dat we de spulletjes binnen een dag in huis hadden en laten we daar maar gewoon tevreden over zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten