woensdag 13 maart 2019

Woodstone

Beautifull lady
We liepen kwart voor zes de bioscoop uit en waren nog geen minuut later bij Woodstone aanwezig, het Raaksplein is echt ideaal voor een avondje uit. Je kunt nog steeds niet reserveren bij Woodstone en het is dus altijd afwachten of er plek was maar er waren nog wat vrije tafeltjes dus al gauw zaten we aan een biertje (zij) en een wijntje (ik) met een lekker stokbroodje kruidenboter te proosten.

Terwijl wij op ons eten (kip avocado salade voor haar en pizza americano voor mij) zaten te wachten kwam een van de serveersters met een glas wijn voor mij aanlopen maar die had ik niet besteld dus de dame vertrok weer onverrichter zake. Na de prima maaltijd vroeg ik om de reden en daar bleken, zoals ik al verwacht had, twee glazen wijn op te staan. Toen ik aangaf echt maar een wijntje gehad te hebben kwam er meteen een nieuwe en correcte rekening en vertrokken wij naar huis na een uiterst gezellig dagje met zijn tweeën te hebben doorgebracht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten