vrijdag 15 maart 2019

Brievenbus

Minder, minder, minder
Tot mijn grote verrassing zat er weer eens een brief bij mij in de bus en nog wel eentje van de posterijen zelf. In de brief werd uitgelegd dat er niet zo heel veel post meer werd verstuurd (goh daar keek ik van op) en dat daarom er een herindeling (en dus decimering) van het aantal brievenbussen zou gaan komen.

Maar om te helpen de brievenbussen bij mij in de buurt makkelijk te kunnen vinden had men een lijstje van de dichtstbijzijnde brievenbussen bij de brief gestopt. Dat lijstje was echter drie pagina's vol met dubbele rijen en dat zijn heel veel brievenbussen vond ik. Tot ik zag dat het lijstje heel Amsterdam besloeg, kennelijk is er een verschil van opvatting over het begrip dichtbij tussen mij en het postbedrijf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten