zaterdag 9 maart 2019

Verjaardag

Van harte gefeliciteerd
Vandaag was de verjaardag van mijn moeder en omdat de laatste paar dagen erg druk waren geweest had zij gekozen voor een lunch bij mijn ouders thuis met da familie. Vanwege diezelfde drukte had ik aangeboden om de boodschappen te doen en dat werd dankbaar aanvaard.

Zo arriveerde ik dus als eerste met lekkere broodjes, vis, vleeswaren, fruit, witte wijn, en groenten en uiteraard een mooie bos bloemen voor mijn moeder. De volgenden waren mijn zusje en neefje en mijn nichtje arriveerde als laatste om het gezelschap compleet te maken. Onder het genot van een wijntje (en een cola voor mijn neefje) werd er aangevallen en werd er een hele flinke deuk geslagen in het voedsel dat inmiddels mooi op tafel uitgestald stond. Terwijl dat alles gebeurde slaagde mijn neefje er eindelijk in om kaartjes te scoren voor Defqon waar hij al meer dan een uur voor in de virtuele  rij stond dus ook zijn dag was meer dan geslaagd. Iedereen nam dan ook met een glimlach afscheid toen het tijd was om naar huis te gaan, ondanks het feit dat het inmiddels was gaan regenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten