zaterdag 2 maart 2019

Erfpacht

Stukken beter geworden
Zoals aangekondigd heb ik dit weekend mijn hernieuwde aanbieding voor het afkopen van mijn erfpacht opgevraagd en dat ziet er aan alle kanten een stuk beter.

Ten eerste is de site aangepast zodat ik niets moeilijke meer hoef in te vullen maar worden alle officiële gegevens netjes opgehaald en getoond en ten tweede is de nieuwe aanbieding stukken gunstiger dan oude, wel 50 procent gunstiger. Voor mij is het nu al zeker dat ik de boel ga afkopen maar welke van de twee opties ik ga nemen moet ik nog even rustig bekijken. Of voor eeuwig met een prijskaartje van 2750 euro of voor 25  jaar met een prijskaartje van 1750 euro. De tweede is uiteraard goedkoper maar de eerste maakt mijn huis een stuk meer waard. Even rustig de stukken doornemen, overleggen met wat vrienden en dan besluiten. En wat dat besluit wordt hoor je hier uiteraard als eerste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten