dinsdag 26 maart 2019

Seminar

Onze moeder
Dinsdag had ik een bijeenkomt in het pittoreske Driebergen op landgoed de Horst, georganiseerd door ons moederbedrijf TSS. Ik kon kiezen uit een ochtendsessie om zeven uur of een middagsessie om een uur en dat betekende dat er geen keuze was en ik netjes op tijd arriveerde op het landgoed waar de parkeerplaatsen dusdanig schaars waren dat het personeel iedereen hielp om op minder legale plaatsen te staan.

Na de registratie begon de sessie met deelnemers uit heel Europa (o.a. Finland, Frankrijk, België en Nederland) en met de verste spreker zelfs een Canadees. Het was een inspirerende middag met veel mooie verhalen waar ik eigenlijk maar een verbetering in zag want lunch nog diner was bij de sessie inbegrepen. Helaas was er geen enquête formulier om na afloop in te vullen dus deze suggestie kon ik ze niet meegeven. Maar de middag was goed besteed en dat was het gene dat echt telde dus met een tevreden gevoel stapte ik na afloop in de auto om de rit naar huis in te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten