woensdag 6 maart 2019

DC universe online

Alsof er al niet genoeg was
Zoals iedereen wel weet ben ik opgegroeid met Amerikaanse comics en is dat uitgewaaierd naar de films en tv series waar je nu mee doodgegooid wordt. En wat nog erger is, het merendeel is meer dan de moeite waard om naar te kijken.

Wat ik echter in al het geweld van Amazon prime, Hulu en Netflix had gemist is dat in Amerika DC ook een eigen streaming dienst was begonnen met, naast films en cartoons uit de uitgebreide bibliotheek, ook nieuwe series. Er is inmiddels al het eerste seizoen van een Teen Titans serie verschenen en draait er nu een Doom Patrol serie. Verder wordt er nog meerdere series gewerkt en gezien de kwaliteit van de DC series die tot nu toe verschenen zijn vrees ik dat ik hier ook in ga trappen en ik heb al zo veel tijd over. Een ding is zeker, de komende 50 jaar hoef ik me niet druk te maken of ik nog iets heb om naar te kijken want met dit tempo ga ik nooit door mijn backlog heen komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten