donderdag 7 maart 2019

Lijn 1

De oude route
Ik mocht mijn halfjaarlijkse feestbezoek aan tandarts en mondhygiëniste afleggen en gezien hun locatie is openbaar vervoer de enige mogelijkheid. Nu was mijn tram, lijn 1, met de herindeling verlegd van Centraal Station naar Muiderpoortstation, iets waar ik vanaf de eerste dag over heb lopen vloeken want opeens moest ik overstappen als ik de stad in wilde.

Vandaag liep ik echter voor de eerste keer niet te vloeken want ik kon zonder overstappen naar mijn tandarts gaan, iets wat vroeger onmogelijk was. Ik vrees echter dat die ene keer voordeel in de zes maanden niet gaat opwegen tegen mijn frequentere bezoeken aan de stad maar ik hen in ieder geval twee keer per jaar voordeel van de herindeling en dat is nog altijd beter dan nooit voordeel hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten