maandag 3 september 2018

Troost

Fijn terras
Zondag moest mijn vriendin weer werken in het Westerpark en ik had met een vriend van mij afgesproken om daar wat te gaan drinken aan het einde van de middag. Het terras van mijn eerste keuze was helemaal vol dus we streken neer in het zonnetje bij het ketelhuis voor een eerste biertje. De serveerster was niet al te vlot maar onze biertjes arriveerden tenslotte en terwijl we de formule 1 en het voetbal bijhielden via de telefoons genoten we van het mooie weer.

Na de biertjes en het einde van de sport maakten we een rondje over de markt met uiteraard een stop bij de stand waar mijn vriendin stond te werken en na afloop bleek er plek bij Troost te zijn. Wederom werd er bier besteld  en nu met bitterballen als voorgerecht omdat het nog even ging duren voor mijn vriendin kwam. Toen die arriveerde werden de maaltijden besteld en dat werd een classic burger, een fish & chips en een caesar salade vergezeld van wederom bier en als extraatje cola. Aangezien het einde van de zomer met rasse schreden naderde begon het nu ook fris te worden dus we verlieten Troost en het park maar de zomer van 2018 is echt een toppertje, zowel qua weer als qua activiteiten en als het even meezit is die zomer nog niet voorbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten