donderdag 27 september 2018

Brasserie thuishaven

Leuke plek en goed eten
Het was weer de laatste donderdag van de maand en dat betekend een gezamenlijk lunch buiten de deur. Deze keer was de keuze op brasserie thuishaven gevallen waar ik een heerlijke uitsmijter ham kaas tomaat met spa  rood naar binnen werkte.

Een van de aanwezigen was een ex-collega die uit Vietnam kwam en ik maakte dan ook optimaal gebruik van de gelegenheid om hem het een en ander over Vietnam te vragen i.v.m. de aankomende vakantie. Helaas bleek hij nooit in het noorden geweest te zijn waar wij heen gingen maar ik kreeg wel flink wat waardevolle tips over wat ik zeker moest gaan eten als ik daar was. Ik ging dan ook terug naar het werk met zowel een goed gevulde maag voor deze dag als een goed gevuld blaadje met tips voor een goed gevulde maag in Vietnam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten