zaterdag 1 september 2018

Shift left

Goed bedrijf
Donderdag ging ik weer eens op bezoek bij KZA in Baarn. Er worden hier regelmatig kennissessies georganiseerd en deze keer stond het in het teken van shift left, het eerder in het traject testen. Voor de aftrap was er eerst een gezamenlijke maaltijd en men had gekozen voor Chinees. Er was witte en gebakken rijst en noedels met daarnaast saté groenten, kip in ketjap, rund, nog een kipgerecht, mini loempia´s en gebakken banaan. Voldaan begaf iedereen zich naar het presentatiegedeelte waar een mooie praktijk case van bol.com getoond werd in samenwerking met Xebia.

Het was een interessant verhaal met veel interactie met het publiek dus de tijd vloog voorbij. Bij de afsluitende borrel (met bitterballen) sprak ik nog even met beide presentatoren en vroeg of ik de dia´s ook opgestuurd kon krijgen want ik zie best wel wat mogelijkheden voor ons eigen bedrijf. Ik reed dan ook ruim na negen uur weg met het idee een erg nuttige avond te hebben gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten