vrijdag 14 september 2018

Bruiloft

Bruid, ik, mijn vriendin
Vrijdag hadden we een bruiloft te vieren in Zoetermeer. Vrienden hadden besloten om na 15 jaar samenwonen plus kinderen de knoop maar eens door te hakken. We konden pas aansluiten voor het avondprogramma en dat was een borrel en etentje bij een gezellig eetcafé, Class bij Jofel. De rit verliep prima want de navigatie leidde ons om de files heen en de parkeerplek bleek vlak bij het restaurant te zijn. We waren wat vroeg en maakten dus eerst een ommetje door het centrum alvorens we Class betraden.

We werden hartelijk welkom geheten door het bruidspaar en na het afgeven van kaart met cadeau kregen we drankjes (bier en cola) van de bediening. Na een tweede drankje (spa rood en wijn) was het tijd om aan tafel te gaan waar een drie gangen meerkeuze menu geserveerd werd aan het gezelschap van een kleine 50 man. Eten (garnalen en diamanthaas voor mij en carpaccio en zalm voor mijn vriendin) en drinken (een rode en een witte wijn plus sap rood voor mij) was prima verzorgd en het gezelschap was ook prettig en de avond gleed voorbij. Aan het einde kwam er een grand dessert binnen dat met veel enthousiasme door het gezelschap aangevallen werd. Na espresso en muntthee zagen we dat al zo'n beetje de helft van de gasten vertrokken was en we besloten hun voorbeeld te volgen. We namen dan ook onder dankzegging aan het echtpaar afscheid en liepen terug naar de auto. Het was een erg gezellige avond geweest maar in ieder geval had de bruid beloofd dat ze binnenkort een keertje op bezoek zouden komen dus het was een tot ziens en geen vaarwel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten