donderdag 6 september 2018

Bobbie beer

Van de tap
Dinsdag reed mijn vriendin mee terug van Almere naar Amsterdam en we besloten om niet te koken maar een hapje te gaan eten bij Bobbie beer. Ik had het druk op mijn werk en vertrok dus vrij laat naar het centrum en kreeg dan ook te horen dat mijn vriendin al gearriveerd was terwijl ik nog onderweg was.

Na het parkeren van mijn auto in de garage liep ik het korte stukje naar het restaurant en vond mijn vriendin daar al gezeten achter een cola en brood met diverse soorten vette kledder. Ik nam plaats, bestelde een palmpje van de tap en nam ook een stukje brood. We moesten lang op de kaart wachten en dat was wel exemplarisch voor de bediening deze avond want we moesten continu wachten en er werd veel vergeten (geen bestek bij het eten, geen mayonaise bij de frietjes, wel ijs maar geen koffie bij het dessert), kortom niet best deze avond.

Het eten daarentegen smaakte prima, entrecote met pepersaus en rijst voor mijn vriendin en saté varkenshaas met frietjes voor mij. Na eerst een geen toetje bezweek mijn vriendin toch voor de dame blanche om mijn dubbele espresso te vergezellen en daar bleef dan ook niets van over. Samenvattend prima eten voor een eetcafé maar de bediening liet wel erg veel steekjes vallen dus de fooi viel niet al te hoog uit, terugkomen doen we echter wel want de prijs kwaliteitsverhouding is echt uitstekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten