woensdag 12 september 2018

Employee of the month

Woohoo
De BBQ op onze maandelijkse company meeting was uiteraard het hoogtepunt van de avond maar er zat voor mij nog een aardigheidje in. Sinds enige tijd worden bij de bijeenkomst medewerkers in het zonnetje gezet die iets gepresteerd heeft en deze keer viel mij de eer te beurt.

Bij het vertellen van het waarom begreep ik al dat het om mij ging en het was dus geen verrassing meer toen mijn naam genoemd werd. Ik kreeg een mooie bos bloemen en een erg mooie doos bonbons van Villa. Mijn vriendin was in haar nopjes wat bij het zien van de doos riep ze al meteen "die zijn lekker!". Buiten dat voelt het fijn om gewaardeerd te worden en hoe corny "emplyee of the month" ook moge klinken ik ben erg blij met de geste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten