donderdag 20 september 2018

Afspraak maken

Ik kon niet eens meer kiezen voor wachtwoord
Als je als westerling naar Azië gaat dan is het verstandig om wat prikjes te halen voor je weggaat. Ik nam dus een kijkje bij mijn zorgverzekeraar om te kijken waar ik heen kon maar daar moest ik met DigID inloggen en in tegenstelling tot de laatste keer kon dat niet meer met een wachtwoord maar moest ik via de app inloggen.

Dus app downloaden, installeren, daar inloggen en vervolgens via de app op de website inloggen. Vervolgens kijken waar ik heen kon en dat bleek via reisprik. Op de website daar weer een formuliertje invullen en daar stond binnen een werkdag wordt u teruggebeld. Welnu dat bleek binnen een half uur te zijn en ik kon meteen een afspraak maken op maandagochtend om half negen in het AMC en dat ligt op weg naar mijn werk. Daarna kwam een mailtje om de afspraak te bevestigen en een linkje om de volgende vragenlijst in te vullen. Dat was gelukkig de laatste horde en maandag kan ik me weer laten injecteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten