woensdag 29 juli 2009

(Schaamteloze) plug


Het voordeel (in ieder geval bij het begin) van een nieuw blog is dat je nog een aantal dingen uit het recente verleden hebt waar je over kunt bloggen.

Zo ben ik begin juli samen met een van mijn beste vrienden een ruime week naar (Oost) Duitsland geweest. We hebben daar o.a. Berlijn, Leipzig en Dresden bezocht (bijgevoegde foto is in Dresden genomen). Ik kan iedereen een vakantie in deze gebieden aanraden. De mensen zijn vriendelijk, de hotels (**** in Leipzig €55) en het eten (duur uit eten gaan is €40 met z'n tweeën) erg goedkoop en er is veel te zien. Met name Berlijn is fantastisch. De geïnteresseerde meelezer verwijs ik naar het vakantieblog.

1 opmerking:

  1. Ik vond het een bijzonder leuk blog. Leuk om zo mee te kunnen lezen. Complimenten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen