dinsdag 28 juli 2009

Browsers, browsers, ik haat browsers

Heb ik gisteren enorm zitten pielen om de post met de vier foto's mooi te krijgen, open ik hem vanmorgen weer, is e.e.a. verschoven! Hoe kan dat nou, ik heb niks gewijzigd. Gelukkig moest ik denken aan de werksituatie, waarin ik altijd programmeurs hoor vloeken die aan onze internet applicaties werken dat ze weer pixels moeten schuiven omdat op IE7, het er weer net even anders uitziet dan op Firefox. Het zal toch niet......ja hoor, toch wel! Ik gebruik zelf Google Chrome, en ik opende ons blog vanochtend in een IE7 omgeving en dan ziet het er weer net even anders uit. Potdikke......nog even geprobeerd om het voor alles recht te krijgen, maar dat is monnikenwerk, dus maar laten zitten. Met posts met alleen tekst of 1 foto gaan we geen problemen hebben, het wordt pas lastiger bij meer dan 2 foto's. Nou ja, maar even rekening mee houden, dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten