zaterdag 27 april 2024

Werkherinneringen 55: Broodje P.P.M.

Het Bull logo
Toen ik mijn opleiding programmeren kreeg was dat op locatie bij de leverancier, andere opties waren er niet. Dat betekende dat ik dus drie maanden naar Honeywell Bull in Amersfoort ging om het vak te leren. 

Het bedrijf zat op loopafstand van het station maar had geen kantine dus vertrokken wij (we waren met zijn vieren) elke dag naar Broodje P.P.M. om te gaan lunchen wat ook nog eens vergoed werd. Het waren uitgebreide lunches met uitsmijters, kroketten, broodjes bal, you name it, we ate it. Dat betekende dat ik 's avonds erg licht at, denk aan een soepje of een salade want er was in de middag al meer dan genoeg genast. Broodje P.P.M. bestaat al heel veel jaren niet meer maar ik heb er nog steeds hele prettige herinnerngen aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten