dinsdag 9 april 2024

Seat Ibiza

Wel iets mis mee
Mijn vervangende auto bleek een Seat Ibiza te zijn en die was een stuk nieuwer dan mijn eigen auto en had dus wat gadgets die de mijne niet had zoals dode hoek waarschuwing. 

Er waren echter drie dingen waar ik heel erg aan moest wennen. De Seat had slechts vijf versnellingen tegen de zes van de mijne dus ik had constant de neiging om naar zijn zes te willen schakelen. Daarnaast had deze net als de mijne tips voor de chauffeur (hier genaamd eco tips) om te helpen met het besparen van benzine maar waar de mijne het accepteerde als je de tips negeerde bleef deze aandringen om de tips op te volgen. Maar wat ik echt bleek te missen was mijn achteruit rij camera. Nu kan ik echt wel op mijn spiegels achteruit inparkeren maar ik merkte nu pas wat een gemak de camera bood bij deze klus. Ik heb echt geen problemen met deze auto maar ik kan niet wachten tot ik de mijne weer terug heb en dus mijn camera.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten