zondag 8 november 2020

Slagboom

Van die dingen
 Deze keer was ik deelnemer aan een verborgen camera programma in de sketch veel auto's en een slagboom. Toen ik het parkeerterrein af wou rijden stonden er twee auto's voor mij in de rij maar de bestuurder van de voorste auto was vergeten te betalen en stapte uit en vertelde mijn voorganger en mij dat jij nog moest betalen. Wij reden dus netjes acteruit zodat hij zijn auto weg kon rijden maar de goede man besloot te voet terug te gaan dus we zaten vast.

Een behulpzame medewerker besloot om een van de inrijdlanen om te zetten zodat we daar weg konden dus stond k daar als nummer twee in de rij maar het lukte hem niet om de slagboom om te zetten Na geruime tijd kwam bestuurder een weer terug dus er werd wederom van laan gewisseld waar ik nu achter een nieuwe auto stond. De eerste bestuurder reed nu netjes weg maar bestuurder twee kreeg de slagboom niet open. Inmiddels was de andere laan wel open dus wederom werd er geswitcht. Maar de klucht hield niet op want na een auto was de boom wederom niet open te krijgen. Na meer dan een kwartier verliet ik tenslotte via de originele laan het parkeerterrein maar wel onder veel gevloek. Nu nog even wachten op welke zender de show uitgezonden gaat worden zodat ik het nogmaals mag beleven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten