dinsdag 10 november 2020

Notaris

Dat kan goedkoper
Inmiddels heb ik ter verkenning een offerte aangevraagd voor de erfpacht afkoop bij een notaris die door een van mijn buren ook gebruikt is. Ik had van te voren al het een en ander uitgezocht en er zijn extra kosten als er nog een hypotheek op het huis rust. Nu gaat dat precies goed want de hypotheek is op 1 mei afgelost, de keuze voor een notaris moet voor half april gedaan zijn en daarna duurt het zes tot negen maanden voor alles gereed is.

De offerte kwam binnen een week terug en was inclusief BTW bijna €1200. Daar keek ik echt even van op en leidde direct tot een zoekactie op het web en daar vond ik al snel een notaris collectief dat voor exact dezelfde dienstverlening minder dan €800 vroeg. Daar gaan we dus in januari maar een offerte bij opvragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten