woensdag 25 november 2020

Klanten

Landelijk
 In deze Corona tijden heb ik veel minder klantbezoeken dan in de periode daarvoor wat je duidelijk kunt zien in het aantal kilometers dat mijn auto maakt. Ik zit vele malen lager dan in het afgelopen jaar. Maar zo af en toe ga ik er toch weer op uit i.p.v. een sessie achter de pc.

Vandaag was weer zo'n dag en dus stapte ik om negen uur in de auto voor het bezoek aan deze klant. Uiteraard was ik ruim op tijd want, behalve de uitzondering van vorige week, waren er uiteraard geen files en in een vlotte sessie ging ik samen met de klant aan de slag en tegen een uur of een waren we er wel doorheen waarna ik weer richting huis vertrok om de rest van de dag achter teams door te brengen. Dan is zo'n live bezoek toch wel een prettig afwisseling van de dagelijkse routine sinds COVID19.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten