dinsdag 24 november 2020

Beleggingsdoelem

Bij mij doet de bank het gewoon
Ik heb al vele jaren een beleggingsrekening maar tegenwoordig wordt de bank door de overheid gedwongen om mij te vragen of deze nog wel aan mijn doelen voldoet. Eerst kreeg ik een melding in de app van mijn bank waar ik niet op reageerde en vervolgens lag er een brief in de bus waarin mij ten zeerste werd aangeraden om dat te gaan doen.

Nu weet ik exact wat ik met deze rekening wil maar het advies is dusdanig dat er geroepen wordt dat ik mijn profiel moet gaan wijzigen. Aangezien dat absoluut niet nodig is heb ik dus de antwoorden dusdanig moeten aanpassen zodat ik als antwoord krijg wat ik wens. Makkelijker kunnen we het niet maken zou de slogan van de combinatie bank en overheid moeten worden want dat komt aardig overeen met mijn ervaringen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten