dinsdag 17 november 2020

Beurt

Vandaag ging mijn

Fijne verrassing
 auto voor zijn eerste beurt naar de nieuwe dealer en uiteraard vergelijk je de dealerts. Net zoals bij de vorige was er koffie en wifi en een werkplek maar bekertjes i.p.v. kopjes en geen koekjes (eigenlijk beter).

Ik was druk aan het werk toen de receptioniste mij de sleutels overhandigde en vertelde dat alles prima in orde was en ik weer kon vertrekken. Ik stapte mijn auto in die tot mijn erg blijde verrassing als onderdeel van de beurt ook nog gewassen was, en dat was echt wel de hoogste tijd. Dat de stoelen, de radio en de spiegels nog op de stand van de monteur stonden was dan wel misschien minder dan bij mijn vorige garage maar door het wassen viel de score moeiteloos in  het voordeel van de nieuwe dealer uit. Kortom ik ben blij met de wissel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten