woensdag 3 juni 2020

OV

Zo'n ding dus
Ik maak niet al te veel gebruik van het openbaar vervoer in Amsterdam en sinds de start van de Corona crisis had ik dan ook geen enkel voertuig van binnen gezien tot vandaag. Ik moest namelijk een bezoek brengen aan mijn mondhygiëniste en gezien de locatie van de praktijk was de tram de beste optie.

Ik rustte mijzelf dan ook uit met mijn OV chipkaart en een mondkapje en liep naar de tramhalte waar de tram al snel arriveerde. Kapje op en naar binnen waar er meer dan genoeg plek was maar deze keer had ik het gevoel dat ik half in Azië was, daar heb je weliswaar weinig zit plekken in het OV maar wel meer dan genoeg mondkapjes bij de reizigers.. Het wende echter al redelijk snel maar het eerste wat ik deed toen ik uitstapte was het mondkapje afdoen want die dingen zijn toch niet echt mijn ding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten