donderdag 18 juni 2020

Face-id

Top systeem
Mijn nieuwe iPhone maakt gebruik van face-id om te activeren en dat werkt, zoals adcertised, als een tierelier. Of ik de telefoon nu in mijn handen heb of hij op tafel ligt, met bril en zonder bril, de telefoon gaat gewoon aan als ik er naar kijk.

Zelfs met mijn zonnebril op ging, boven verwachting want ik heb een zonnebril waar je mijn ogen niet achter ziet, de telefoon gewoon aan toen ik er naar keek. Ik heb nu echter een ding gevonden waar zelfs dit fantastische systeem net tegenop kan en dat zijn die vermaledijde mondkapjes. Ik zat in de tram en dan moet je zo'n stom ding ophebben en toen ik mijn telefoon pakte ging deze, in eerste instantie, tot mijn verbazing niet aan en moest ik de code gebruiken. Maar achteraf gezien is dat helemaal niet vreemd want je ziet echt niets meer van je gezicht met een mondkapje op. De conclusie is en blijft dus, face-id is een top systeem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten