donderdag 25 juni 2020

Op visite

Feestcafé
Vrijdag moest ik werken maar we zouden met vrienden wat gaan doen en dus was mijn vriendin in de middag al weggegaan richting Leidseplein. Ik kreeg een app dat men bij café de Waard zat maar toen ik eindelijk mijn werk kon afsluiten was het al redelijk laar. Bij aankomst op het plein kwam ik dan ook de groep al tegen die van het café op weg waren naar het huis van een vriendin om daar de avond voort te zetten.

Het terras werd ingericht (het was dusdanig groot dat je niet meer van een balkon kon spreken en al gauw zat iedereen achter bier, wijn, port of fris en kwamen er hapjes (olijven, kaas, zoutjes) en eten (gebakken rijst, eieren in tameride) op tafel waarna de avond vlot voorbij gleed. Het was dan ook ruim na tien uur voordat wij naar huis gingen en ik moet zeggen dat het wel heel erg fijn is dat je gewoon weer dingen met vrienden kan doen want dat binnen zitten hangt iedereen mijlenver de strot uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten