donderdag 11 juni 2020

In gebruik

Woohoo
Gisterenavond heb ik eindelijk de tijd genomen om mijn nieuwe iPhone uit te pakken en te installeren en zoals altijd is dat een erg prettig proces. Deze keer had ik voor het eerst een telefoon met face id dus dat moest nog ingesteld worden maar daarna was het gewoon mijn oude telefoon naast mijn nieuwe leggen en aangeven dat alles overgezet moest worden en in no time kon ik mijn nieuwe telefoon gebruiken.

Het eerst wat opviel was uiteraard het grotere scherm en dat was meer dan welkom gezien de kwaliteit van mijn ogen (nee nog steeds geen vvarifocus bril maar eigenlijk moet dat wel). De rest van de vernieuwingen ga ik ongetwijfeld de komende weken zien maar alleen de combinatie van face id en de scherm grote  maakt mijn nieuwe telefoon nu al tot een winnaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten